image

Connecting Businesses, Boundlessly

Unify Communication solution

ដំណោះស្រាយសម្រាប់ការរួមបញ្ចូលមធ្យោបាយទំនាក់ទំនង Unify Communication Solution ជួយសម្រួលការទំនាក់ទំនងអាជីវកម្មដោយការរួមបញ្ចូលទាំងសំឡេង វីដេអូ ការផ្ញើសារ និងឧបករណ៍ផ្សេងៗទៅក្នុងPlateformតែមួយ។ វាជួយអាជីវកម្មរបស់អ្នកឱ្យមានផលិតភាពកាន់តែច្រើន ធានាបាននូវការតភ្ជាប់ដោយគ្មានការរំខានទៅគ្រប់ទាំងឧបករណ៍ និងកាត់បន្ថយចំណាយក្នុងការធ្វើប្រតិបត្តិការ។

Contact Us Now
Call Now

Feature

Key Feature

Cloud Call Center

ប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មខ្នាតមធ្យម និងធំ ដោយផ្តោតខ្លាំងលើសេវាកម្មអតិថិជន និងការគាំទ្រ(Customer Support) ឬសម្រាប់អង្គភាពដែលមានប្រតិបត្តិការការហៅចូលនិងហៅចេញខ្ពស់។

Benefit
Cloud PBX

ប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មខ្នាតតូច និងមធ្យមត្រូវការប្រព័ន្ធទូរស័ព្ទ សម្រាប់ប្រតិបត្តិការក្នុងការិយាល័យ។

Benefit

Cloud Call Center

ផ្លាស់ប្តូររបត់នៃការទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជន

ផ្តល់ការគាំទ្រអតិថិជន(Customer Support) និងក្រុមលក់របស់អ្នកជាមួយនឹងដំណោះស្រាយ Cloud Call Center កម្រិតខ្ពស់របស់យើង។ រចនាឡើងដើម្បីគ្រប់គ្រងបរិមាណការហៅទូរសព្ទខ្ពស់យ៉ាងរលូន វាផ្តល់នូវលក្ខណៈពិសេសដើម្បីបង្កើនប្រសិទ្ធភាពប្រតិបត្តិការរបស់អ្នកដូចជា៖
• ការចែកចាយការហៅដោយស្វ័យប្រវត្តិ (ACD)
• ការឆ្លើយតបជាសំឡេងអន្តរកម្ម (IVR)
• វិភាគ និងរាយការណ៍
ជាមួយនឹងការរួមបញ្ចូល CRM ដែលភ្ជាប់មកជាមួយ និងឧបករណ៍ត្រួតពិនិត្យការហៅទូរសព្ទ Cloud Call Center របស់

យើងធានាថារាល់សហប្រតិបត្តិការជាមួយអតិថិជន មានប្រសិទ្ធភាព និងប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ។

How it works


Schema technical explanation

អត្ថប្រយោជន៍គន្លឹះនៃ Cloud Call Center

បង្កើតជំពូកបន្ទាប់នៃដំណើរឌីជីថលរបស់លោកអ្នក!

កាត់បន្ថយការចំណាយ បង្កើនប្រសិទ្ធភាព៖:

កំណត់បាននូវផ្លូវក្នុងការហៅទូរសព្ទចេញ ប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពធានាបាននូវដំណោះស្រាយរហ័ស ការពេញចិត្តពីអតិថិជនកាន់តែខ្ពស់ និងតម្រូវការភ្នាក់ងារតិចជាងមុន។

Benefit
ការដាក់ឲ្យដំណើរការ ដែលអាចវាស់វែង និងបត់បែនបាន។

ធ្វើការវាស់វែងបានយ៉ាងងាយស្រួលជាមួយនឹងដំណោះស្រាយក្នុងបរិវេណ ឬCloud ដែលមានសុវត្ថិភាព ស្របតាមតម្រូវការអាជីវកម្មរបស់អ្នក។

Benefit
លទ្ធផលដែលជំរុញដោយការអនុវត្ត

តាមដានការអនុវត្តរបស់ភ្នាក់ងារ ជាមួយនឹងការវិភាគកម្រិតខ្ពស់ ដើម្បីបង្កើតក្រុមដែលផ្តោតលើលទ្ធផល។

2
លក្ខណៈពិសេសឆ្លាតវៃ

ផ្តល់នូវ SIP trunking ដំណោះស្រាយច្រកចេញចូល និងសុវត្ថិភាពសម្រាប់ការតភ្ជាប់ដែលអាចទុកចិត្តបាន។

3
ការយល់ដឹងអំពីការអនុវត្ត

Includes analytics and reporting to track and improve service quality.

4

Cloud PBX

សម្រួលទំនាក់ទំនងអាជីវកម្ម

ពង្រឹងទំនាក់ទំនងការិយាល័យរបស់អ្នកជាមួយនឹងដំណោះស្រាយ Cloud PBX ដែលអាចទុកចិត្តបាន។ ល្អបំផុតសម្រាប់អាជីវកម្ម

How it works


Schema technical explanation

អត្ថប្រយោជន៍សំខាន់ៗរបស់ Cloud PBX

អត្ថប្រយោជន៍សំខាន់ៗរបស់ Cloud PBX

Flexible hot desking

អភិវឌ្ឍទំនាក់ទំនងរបស់អ្នកដោយអនុញ្ញាតឱ្យបុគ្គលិកដាក់Hot Desk នៅកន្លែងណាមួយនៅក្នុងការិយាល័យ។

Benefit
ភាពបត់បែននៃការងារតាមទូរស័ព្ទ បើកដំណើរការការងារតាម

ទូរស័ព្ទដោយអនុញ្ញាតឱ្យនិយោជិតយកផ្នែកបន្ថែមជាមួយពួកគេគ្រប់ទីកន្លែងដែលពួកគេទៅ។

Benefit
កាត់បន្ថយការចំណាយលើការហៅទូរសព្ទ

កាត់បន្ថយការចំណាយលើការហៅទូរសព្ទ និងធ្វើអាជីវកម្មរបស់អ្នកជាសកលដោយប្រើប្រាស់ទូទាំងពិភពលោក

2
ការហៅទូរស័ព្ទអន្តរការិយាល័យដោយឥតគិតថ្លៃ

អ្នកផ្តល់សេវា VoIP និងភ្ជាប់ការិយាល័យរបស់អ្នកសម្រាប់ការហៅទូរស័ព្ទអន្តរការិយាល័យដោយឥតគិតថ្លៃ។

3

Contact Us

Let’s craft the next chapter of your digital journey!

លេខទូរស័ព្ទ

015 234 501 023 226 622

អ៊ីមែល

cc@corp.mekongnet.com.kh

ការិយាល័យ​ក​ណ្តា​ល

ផ្ទះលេខ៩៥ មហាវិថីព្រះនរោត្តម សង្កាត់បឹងរាំង ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ